The Ennepe-Ruhr-Kreis is a destrict in the centre o North Rhine-Westphalia, Germany. It is pairt o the soothren Ruhr urban aurie an haes ca. 324.000 inhabitants. The destricts seat is Schwelm; the lairgest o its nine touns is Witten.
Mafra is a ceety locatit in the northren border o the state o Santa Catarina, Brazil. This ceety borders tae the state o Paraná an its urban aurie is attached tae the urban aurie o its interstate neebour, Rio Negro. This ceetys population is componit primarily o stryndants o European immigrants, especially frae Germany an Poland. This ceety is kent for its honey an aw, which is said tae hae excellent quality.
Łobez - is a toun in north-western Poland. It is the caipital o a poviat athin West-Pomerania Voivodship. It haes 10.409 indwallers. Łobez is situatit at the mouth o the Rega River.
Rockville is a ceety locatit in the central region o Montgomery Coonty, Maryland. It is the coonty seat an is a major incorporatit ceety o Montgomery Coonty an forms pairt o the Baltimore–Washington metropolitan aurie. The 2010 census tabulatit Rockvilles population at 61.209, makkin it the third lairgest incorporatit ceety in Maryland, behind Baltimore an Frederick. Rockville is the lairgest incorporatit ceety in Montgomery Coonty, Maryland, awtho the nearbi census-designatit place o Germantown is mair populous.
Itapiranga was initially settled aroond 1920 bi German speakers frae what wis kent in German as the Altkolonie, or the eastren region of Rio Grande do Sul whaur immigrants frae the Hunsrück an ither regions o Germany haed stairtit tae establish thairsels stairtin in 1824. Tharefore, the primar leid in this aurie was Riograndenser Hunsrückisch for mony years; housomeivver, syne the 1960s the Portuguese leid, Brazils naitional leid, haes gained preference amangst maist inhabitants. Itapiranga shares a similar history wi mony touns in the northwast o Rio Grande do Sul, whaur the same migrator ...
Pyatigorsk is a ceety in Stavropol Krai locatit on the Podkumok River, aboot 20 kilometer frae Mineralnye Vody. Syne 19 Januar 2010, it haes been the admeenistrative centre o the North Caucasian Federal Destrict o Roushie. Population: 142.511 ; 140.559 ; 129.499.
ⓘ Banner o Germany
The banner o Germany is a tricolour consistin o three equal horizontal baunds displayin the naitional colours o Germany: black, reid, an gowd.
The black-red-gowd tricolour first appeared in the early 19t century an achieved prominence during the 1848 Revolutions. The short-lived Frankfurt Parliament o 1848–1850 proposed the tricolour as a banner for a unitit an democratic German state. Wi the formation o the Weimar Republic efter Warld War I, the tricolour wis adoptit as the naitional banner o Germany. Follaein Warld War II, the tricolour wis designatit as the banner o baith Wast an East Germany. The twa banners wur identical till 1959, whan the East German banner wis augmentit wi the coat o airms o East Germany. Synee reunification on 3 October 1990, the black-red-gowd tricolour haes remained the banner o Germany.
The banner o Germany haes no aaways uised black, red, an gowd as its colours. Efter the Austro-Proushyan War in 1866, the Proushyan-dominatit North German Confederation adoptit a tricolour o black-white-red as its banner. This banner later became the banner o the German Empire, formed follaein the unification o Germany in 1871, an wis uised till 1918. Black, white, an reid wur reintroduced as the German naitional colours wi the establishment o Nazi Germany in 1933.
The colour schemes o black-red-gowd an black-white-red hae played an important role in the history o Germany an hae haed various meanins. The colours o the modren banner are associatit wi the republican democracy formed efter Warld War II, an represent German unity an freedom: no anerlie the freedom o Germany, but an aa the personal freedom o the German fowk.
The oreegins o the colours black-red-gowd lie in the freedom wars o 1813 against Napoleon. The uniforms o the Lützow Free Corps reflectit thir colours. The Korps consistit o students, which wur risin against the occupation o Germany bi the French. Thay wur a voluntary unit in the airmy an came frae aw ower Germany. Thair commander wis Major Adolf von Luetzow. Syne thay war frae different pairts o Germany an war aw wearing different coloured claes, the anly possibility for them, in order tae hae a uniform appearance, wis tae colour thair claes black. Additionally thay war wearing golden coloured brass buttons as well as reid trimmings.
The German relation tae black an gowd surfaced in the radical 1840s, whan the black-red-gowd banner wis uised tae seembolise the movement against the Conservative European Order that wis established efter Napoleons defeat.
The Frankfurt Parliament haed declared the black-red-gowd as the offeecial colours o the German Confederation, wi the reid in the tricolour maist likely referencin the Hanseatic League, an the gowd an black seembolisin Austrick as its empire considered tae be "German", haed an influence ower what wad acome soothren Germany. Thare are mony theories in circulation regardin the oreegins o the colour scheme utilized in the 1848 banner. It haes been proposed that the colours wur those o the Jena Students League, ane o the radically mindit Burschenschaften banned bi Metternich in the Carlsbad Decrees. Anither claim goes back tae the uniforms mainly black wi reid facins an gowd buttons o the Lützow Free Corps, comprisin maistly varsity students an formed durin the struggle against the occupyin forces o Napoleon. It is durin the mid-nineteent century that reid became seenonymous wi revolution an Karl Marxs socialist vision. Whaiver the true explanation, thir colours suin came tae be regardit as the naitional colours o Germany durin this brief period, an especially efter thair reintroduction durin the Weimar period, thay hae acome seenonymous wi leeberalism in general.
- Coat o airms o Germany is a sign o Germany the coat o airms features an eagle. The colours o the coat o airms are seemilar tae those o the Banner o Germany
- Wast Germany German: Westdeutschland is the common English name for the Federal Republic o Germany or FRG German: Bundesrepublik Deutschland or BRD
- Union. This banner haed lichter colours. Efter a brief occupation bi Nazi Germany 1941 1945 frae 1945 till 1989, the Soviet Lithuanian banner consistit
- The banner o Ecuador, which consists o horizontal baunds o yellae dooble width blue an reid, wis first adoptit on September 26, 1860. The design o the
- Nazi Germany or the Third Reich German: Drittes Reich wis the period in the history o Germany frae 1933 tae 1945, whan it wis a dictatorship unner the
- admeenistered the region o Germany which wis occupied bi Soviet forces at the end o the Seicont Warld War - the Soviet Occupation Zone o the Potsdam Agreement
- Berlin is the caipital ceety o Germany an is ane o the 16 states o Germany Wi a population o 3.45 million fowk, Berlin is Germany s lairgest ceety. It
- an for the humiliatin terms o the Treaty o Versailles. Weimar Germany fulfilled maist o the requirements o the Treaty o Versailles awtho it niver completely
- Empress o Ireland sinks in the Gulf o Saunt Lawrence, killin 1, 024 fowk. 1918 - The Banner o Finland is introduced. 1943 - Warld War II: RAF bombin o Wuppertal
- 358 fowk. 1906 - The current Banner o Swaden is adoptit. 1911 - George V o the Unitit Kinrick is crouned. 1919 - The Banner o the Faroe Islands is raised
- Scotland wul flee the Union Banner an anerlie flee the Saltire Banner gin thar is mair nor the ae bannerpul. In Germany the feast day is celebrate as