Psychologie is the studie o the mynd, harns, an behavior. For ordinar psychologie studies fowk, but it whiles studies rattans or ither ainimals. Psychologists is the fowk that practices or wirks in the field o Psychologie. A psychologist micht wirk in aither basic research or appleed research, or gin thay are a cleenical psychologist or coonselin psychologist micht be a therapist. Basic research is the scienteefic studie o the psychologie o fowk or ainimals juist acause thay want tae ken mair aboot it. Appleed research is the uiss o knawledge frae basic research for tae redd real-warld pro ...
John Dewey wis an American filosofer, psychologist, an eddicational reformer whase ideas hae been influential in eddication an social reform. Dewey is ane o the primary figurs associatit wi the filosofie o pragmatism an is conseedert ane o the foonders o functional psychology. A Review of General Psychology survey, published in 2002, ranked Dewey as the 93rd maist citit psychologist o the 20t century. A well-kent public intellectual, he wis an aa a major vyce o progressive eddication an liberalism. Awtho Dewey is kent best for his publications aboot education, he an aa wrote aboot mony ith ...
In social psychology, a stereoteep is a thocht that can be adoptit aboot speceefic teeps o individuals or certaint ways o daein things. Thir thochts or beliefs mey or mey nae accurately reflect reality. Houever, this is anly a fundamental psychological defineetion o a stereoteep. Within psychology an spannin athort ither disciplines, thare are different conceptualizations an theories o stereoteepin that provide thair ain expandit defineetion. Some o thir definitions share commonalities, thou ilka ane mey an aa harbor unique aspects that mey contradict the ithers.
- Psychologie or psychology is the studie o the mynd, harns, an behavior. For ordinar psychologie studies fowk, but it whiles studies rattans or ither
- In psychology social psychology is the scienteefic study o hou fowk s thochts, feelins, an behaviors are influenced bi the actual, imagined, or implied
- Personality psychology is a branch o psychology that studies personality an its variation amang individuals. Its auries o focus include: Construction
- Charles 2005 The science of reading: a handbook. Blackwell handbooks of developmental psychology 17. Wiley - Blackwell. pp. 320 22. ISBN 1 - 4051 - 1488 - 6.
- Humanistic Psychology Dies The New York Times. 10 Juin 1970. Retrieved 26 September 2010. Dr. Abraham Maslow, professor of psychology at Brandeis
- M. Broughton & D. J. Freeman - Moir Eds. The cognitive developmental psychology of James Mark Baldwin pp. 80 - 86 Norwood, NJ: Ablex. Inhelder, B. 1989
- medical doctor, psychotherapist, an foonder o the schuil o individual psychology Alfred Adler, Mathematics and Creativity, The New Yorker, 1972, reprinted
- Jung, wis a Swiss psychiatrist an psychotherapist who foondit analytical psychology Jung s wark was influential in the fields o psychiatry, anthropology
- an interpretation o sensory information in order tae represent an unnerstaund the environment. Schacter, Daniel 2011 Psychology Worth Publishers.
- pragmatism an is conseedert ane o the foonders o functional psychology A Review of General Psychology survey, published in 2002, ranked Dewey as the 93rd maist
In psychology, social psychology is the scienteefic study o hou fowks thochts, feelins, an behaviors are influenced bi the actual, imagined, or implied presence o ithers.
Personality psychology is a branch o psychology that studies personality an its variation amang individuals. Its auries o focus include: Investigation o individual psychological differences Construction o a coherent pictur o the individual an thair major psychological processes Investigation o human naitur an psychological seemilarities atween individuals
Pinyin, formally Hanyu Pinyin, is the offeecial phonetic seestem for transcribin the Mandarin pronunciations o Cheenese characters intae the Laitin alphabet in Cheenae, Taiwan, an Singapore. It is aften uised tae teach Staundart Cheenese an spell Cheenese names in foreign publications an mey be uised as an input method tae enter Cheenese characters intae computers.
Abraham Harold Maslow wis an American psychologist that wis best kent for creatin Maslows hierarchy o needs, a theory o psychological heal predicatit on fulfillin innate human needs in priority, culminatin in sel-actualisation.
Jean Piaget wis a Swiss clinical psychologist kent for his pioneerin wirk in bairn development. Piagets theory o cognitive development an epistemological view are thegither cried "genetic epistemology".
Alfred W. Adler wis an Austrick medical doctor, psychotherapist, an foonder o the schuil o individual psychology.
Perception is the organisation, identification, an interpretation o sensory information in order tae represent an unnerstaund the environment.
Necrophilia, forby kent as necrophilism, necrolagnia, necrocoitus, necrochlesis, an thanatophilia, is a sexual attraction or sexual act involvin corpse. It is clessified as a paraphilia bi the Diagnostic and Statistical Manual o the American Psychiatric Association.