Militar haes twa braid meanin. Firstlins it forordnar refers ti sodgers an sodgerin. Seicont it refers ti airmed forces as a hail. Ower the yeirs, militar units haes cum in aw shapes an sizes. Thay hae been as wee as a gowpen mediaeval peasants baundit thegither for battil unner thair feudal laird or as mukkil as the invasion force creatit in 1944 for D-Day. Thay can be organised sae stieve as the impis o Shaka Zulu or naur-haund autonomous lyk the Knichts Templar durin the Crusades. Sum states - for ensaumple, Spartae or mair recent Proushae - haes een pitten militar pouer at the hert o g ...
The militar o Chad conseest o the Naitional Airmy, Republican Gaird, Rapid Intervention Force, Polis, an Naitional an Nomadic Gaird. Currently the main task o the Chadian militar is tae combat the various rebel forces inside the kintra.
A general officer, commonly kent as general, is an officer o heich militar ranks, uisually in the airmy, an in some naitions, the air force. The term is widely uised bi mony naitions o the warld, an when a kintra uises a different term, thare is an equivalent teetle gien. The term "general" is uised in twa ways: as the generic teetle for aw grades o general officer; an as a specific rank. Syne the late twentiet century, the rank o general is uisually the heichest active rank o a militar nae at war.
The Arab League as an organisation has nae militar force, like the Unitit Nations or the European Union, but recently in the 2007 summit, the Leaders decidit tae reactivate thare jynt defence an establish a peacekeeping force to deploy in Sooth Lebanon, Darfur, Iraq, Somalie, an ither het spots.
The North Atlantic Treaty Organization), cried the Atlantic Alliance an aw, is an intergovrenmental militar alliance based on the North Atlantic Treaty which wis signed on 4 Aprile 1949. The organization constitutes a seestem o collective defence wherebi its member states agree tae mutual defense in response tae an attack bi ony external pairty. NATOs heidquarters are in Brussels, Belgium, ane o the 28 member states ower North Americae an Europe, the newest o which, Albanie an Croatie, jyned in Aprile 2009. An addeetional 22 kintras participate in NATOs "Partnership for Peace", wi 15 ether ...
Jamraya is a veelage in soothren Sirie, pairt o the Rif Dimashq Govrenorate. A suburb o the Sirie caipital o Damascus, it is locatit juist ootside o the ceety, tae its northwast, near al-Hamah. Ither nearbi places include Ashrafiyat al-Wadi tae the north an Qudsaya tae the sooth. Accordin tae the Sirie Central Bureau o Statistics, the veelage haed a population o 1.156 in the 2004 census.
First lieutenand is a commissioned officer militar rank in mony airmed forces an, in some forces, an appointment. The rank o lieutenand haes different meanins in different militay formations see comparative militar ranks, but the majority o cases it is common for it tae be sub-dividit intae a senior first lieutenand an junior seicont lieutenand rank. The NATO equivalent rank for laund force officers is OF-1 rank. In navies, whilk certain rank insignia mey carry the name: "lieutenand", the term may be uised tae relate tae a pairticular post or duty an aw, rather than a rank.
Cornel / ˈ k ɜːr n əl, abbreviatit Col, is a militar rank o a senior commissioned officer. It or a correspondin rank exists in maist armies, marine forces an in mony air forces; the naval equivalent rank is generally caiptain. In air forces wi a separate rank structur, the equivalent rank is generally group caiptain. It is an aa uised in some polis forces an ither paramilitar rank structurs. A cornel wis typically in charge o a regiment in an airmy, especially in Great Britain; but typically as o 2012 a colonel is the commander o a brigade or regiment in the U.S. Airmy or Marine Corps, an ...
An Airforce, whiles cried in some kintras an air airmie or whiles historically kent as an airmie air corps, is braidly speakin, the naitional militar or airmed force that conducts aerial weirfare o ony gien kintra. Airforces are teepically componed o fechter aircrafts, bombers, helicopters, transport airies amang ithers. Thay can be responsible for fendin air space, an launchin an conterin missiles an aw. A common misconception is that awbody in an airforce flee airies, whilk is obviously faus, as pilots lane woudna be able tae maun the logeestics o hail militar operations, whilk is whaur ...
An airmie, braidlie speakin, is the laund-based airmed forces o a soverein kintra. In hott kintras it is whyls cried a laund airmie ti distinguish it frae the "air airmie" o that kintra. The mukkilest airmie at praisent is the Fowks Liberation Airmie o Cheenae wi 2.250.000 sodgers an 800.000 reser sodgers. A staundin airmie is an airmie componed o fou tym sodgers wha "staund ower" an dinna disbaund in tyms o peace, whilk is unalyk reser forces whilk anerlie activate in tyms o need, siclyk weir or a naitral disaster.
- Militar haes twa braid meanin. Firstlins it forordnar refers ti sodgers an sodgerin. Seicont it refers ti airmed forces as a hail. Ower the yeirs, militar
- The militar o Chad conseest o the Naitional Airmy includes Grund Forces, Air Force, an Gendarmerie Republican Gaird, Rapid Intervention Force, Polis
- A general officer, commonly kent as general, is an officer o heich militar ranks, uisually in the airmy, an in some naitions, the air force. The term
- The Arab League as an organisation has nae militar force, like the Unitit Nations or the European Union, but recently in the 2007 summit, the Leaders
- OTAN cried the North Atlantic Alliance an aw, is an intergovrenmental militar alliance based on the North Atlantic Treaty which wis signed on 4 Aprile
- Terrorism GWOT an aa, is a term commonly applee d tae an internaitional militar campaign which stairtit as a result o the 11 September 2001 terrorist attacks
- Statistics, the veelage haed a population o 1, 156 in the 2004 census. A militar research facility, the Sirie Scientific Studies an Research Centre, is
- First lieutenand is a commissioned officer militar rank in mony airmed forces an, in some forces, an appointment. The rank o lieutenand haes different
- Major is a rank o commissioned officer, wi corresponding ranks existin in mony militar forces.
- person s teetle is a rank in mony uniformed organisations, principally militar an polisin forces. Its origin is the Laitin serviens, ane wha serves
- Cornel ˈkɜːrnəl abbreviatit Col, is a militar rank o a senior commissioned officer. It or a correspondin rank exists in maist armies, marine forces
- break throu the Atlantic Waw an push inland, in the lairgest amphibious militar operation in history. This operation helps liberate Fraunce frae Germany
- series o militar tribunals, held bi the Allied forces o Warld War II, maist notable for the prosecution o prominent members o the poleetical, militar an economic
War on Terror
The War on Terror, cried the Global War on Terrorism an aa, is a term commonly appleed tae an internaitional militar campaign which stairtit as a result o the 11 September 2001 terrorist attacks on the Unitit States. This resultit in an internaitional militar campaign tae eliminate al-Qaeda an ither militant organisations. The Unitit Kinrick an mony ither NATO an non-NATO naitions sic as Pakistan pairticipate in the conflict.
Juin 6 – WWII – D-Day: 155.000 Allied truips shipped frae Ingland laund on the beaches o Normandy in northren Fraunce, beginnin Operation Overlord an the Invasion o Normandy. The Allied sauldiers quickly break throu the Atlantic Waw an push inland, in the lairgest amphibious militar operation in history. This operation helps liberate Fraunce frae Germany, an aa weakens the Nazi hauld on Europe.
Sairgant is a rank in mony uniformed organisations, principally militar an polisin forces. Its origin is the Laitin serviens, "ane wha serves", throu the French term sergent.
Azerbaijani Land Forces
The Azerbaijani Land Forces is the airmie o the Military o Azerbaijan. It is the lairgest an the oldest branch o the Azerbaijani military. It was estaiblished in 1918. It haes aboot 56.840 fowk in it.
A navy is the brainch o a kintras airmed-forces that is reponsible for naval an amphibious warfare. It is componed o surface ships, ampheebious ships, submarines an seaborne aviation, asweel as communications an logeestics amang ither things. The ettle o a navy is tae project force ayont a nations shores an tae stap ither kintras attackin bi sea. It micht incorporate a kintras nuclear deterrence throu the uiss o nucelar wappens an aw.
Ryal Reagement o Scotland
The Ryal Reagement o Scotland is the anely Scots infantrie reagement o the line in the Breetish Airmy. It wis formed throu the gaun-thegither o sax Scots reagements, the Ryal Scots, the Kings Ain Scots Borderers, the Black Watch, the Ryal Hieland Fusiliers, the Hielanders an the Argyll an Sutherland Hielanders.